بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شش کتابی که برای موفقیت باید حتما بخوانید!

شش کتابی که برای موفقیت باید حتما بخوانید!

بی‌شک هریک از ما تعریف متفاوتی از موفقیت داریم، اما با درنظر گرفتن هر تعریفی باید پذیرفت مسیر رسیدن به موفقیت همیشه ساده و راحت نیست. روی دیگر سکه را هم ببینیم و بپذیریم آدم‌های موفق از اول زندگی شیرین و خوبی نداشتند. اگر اهل کتاب‌ هستید و با رویای موفقیت به‌خواب می‌روید، تا انتهای این مطلب همراه کاغذرنگی باشید. در این مطلب شش کتاب را به شما معرفی خواهیم کرد که برای رسیدن به موفقیت به مطالعه آن‌ها نیاز دارید.

1. کتاب چرا فریاد می‌زنیم؟

کتاب چرا فریاد می‌زنیم دو نمونه از باورهای ذهنی غلط شما را که می‌توانند مانع پیشرفتتان شوند، بررسی می‌کند؛ باور اول می‌گوید کمال‌گرایی را در مسیر موفقیت کنار بگذارید. به‌این‌معنی که برای رسیدن به هدف موردنظر همیشه نباید از مسیرهای امتحان ‌شده بروید؛ شاید این راه‌ها برای کسب‌وکار شما جواب ندهد. روش آزمون و خطا را هم امتحان کنید تا بیشتر با چالش‌های کارتان آشنا شوید.

کتاب چرا فریاد می‌زنیم؟

باور دوم به پذیرش نظر سایر افراد اشاره می‌کند. اختلاف نظر همیشه بد نیست؛ کسی که مانند شما فکر نمی‌کند، دشمن شما محسوب نمی‌شود. افرادی که با نظرات و ایده‌هایتان موافقت نمی‌کنند، الزاما نمی‌خواهند به کسب‌وکار شما آسیب بزنند. شاید همکارتان ابعاد دیگری از کار را می‌بیند که شما با آن آشنا نیستید. این موضوع می‌تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند. ایده‌های نویسنده کتاب یعنی بوستر بنسون علاوه‌بر کاربرد در محیط کار، برای سروسامان دادن به زندگی شخصی‌تان نیز موثر است.

2. کتابچه راهنمای اسکرام

این کتاب با فصلی به‌نام کلاس کارشناسی ارشد درباره شتاب‌بخشیدن به عملکرد کسب‌وکار، نتیجه و تعیین آینده بحث خود را شروع می‌کند. جی‌جی ساترلند نویسنده این کتاب می‌گوید: اگر کسب‌وکار خود را به روش‌های قدیمی مدیریت کنید. به‌طورحتم از رقبای خود عقب می‌مانید و ورشکسته می‌شوید.

کتابچه راهنمای اسکرام

نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

او می‌نویسد: یک انقلاب نقش مهمی در زمینه خلق تغییر در دنیای تجارت ایفا می‌کند. انقلاب‌ها دنیای جدیدی را به ما نشان می‌دهند؛ جایی‌که محدودیت‌های قدیمی ازبین رفته‌ و روش‌های جدید پابه‌میدان گذاشته‌اند. در هرفصل از کتابچه راهنمای اسکرام موضوعی متفاوت با راه‌حل‌هایی که به‌راحتی در سازمان شما قابل مشاهده است، مورد بحث‌‌ و بررسی قرار می‌گیرد.

هر راه‌حل با تجربیات نویسنده، مثال‌ها و مطالعات دنیای واقعی ارائه می‌شود. جی‌جی در کتاب خود هر فصل را به‌راحتی خلاصه می‌کند. پایان هرفصل بخشی با عنوان “موارد باقی‌مانده” می‌بینید که خواننده را به استفاده از نکات گفته‌شده در آن وا می‌دارد.

3. کتاب تفکر بازنده

موضوع اصلی این کتاب این ‌است‌که چگونه مغزهای ناپخته، آمریکا را به نابودی می‌کشد. کتاب تفکر بازنده درباره روش‌های تفکر محکوم به شکست صحبت می‌کند. نویسنده کتاب می‌گوید: شما می‌توانید هم یک بازنده آشکار و هم باهوش و آگاه باشید.

کتاب فکر می‌کنم بازنده‌ام

اسکات آدامز نویسنده کتاب نمونه‌هایی از روابط همراه با شکست را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید ما در گذشته با همه این موارد آشنا بوده و با آن‌ها برخورد داشته‌ایم. آدامز درادامه این چنین می‌گوید: ما درباره چیزی گرم صحبت می‌شویم و از گوش‌سپردن به طرف مقابل خودداری می‌کنیم. فرقی ندارد صحبت‌های طرف مقابل اشتباه یا درست باشد.

نتیجه‌گیری اولیه درمورد موفقیت و هدف به‌طور معمول آنقدر اشتباه و خارج از زمینه است که نوعی هدردادن انرژی محسوب می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند نگرش بهتری پیرامون موفقیت و تلاش برای رسیدن به هدف داشته باشید.

برای اینکه بتوانید ادامه این مطلب را بخوانید، فقط کافی است که به بخش کتاب رنگی بروید تا با سه کتاب دیگر آشنا شوید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده